Wat mag u verwachten

“We doen de hele dag niets anders dan werken met mensen zoals u en onze volledige organisatie is daarop gericht.”

Fast

  • We garanderen dezelfde werkdag een definitieve beslissing voor elk dossier dat vóór 15u30 werd ingediend, indien alle info aanwezig is.
  • Elke nieuwe informatie, ontvangen vóór 15u30, verwerken we dezelfde werkdag.
  • We betalen alle dossiers dezelfde dag van ontvangst van de documenten, indien deze correct getekend zijn.

Friendly

  • U en uw cliënten voelen ons enthousiasme en onze gedrevenheid.
  • We spreken u aan in een voor u begrijpbare taal, zowel in het Nederlands als in het Frans.
  • We beantwoorden onze telefoon binnen de 3 beltonen.

Flexible

  • Wij nemen contact op met de eindklant, met het doel maximaal informatie te bekomen om zo de dossiers te kunnen realiseren.
  • Tijdens ieder contact staat de cliënt centraal en zoeken we naar een oplossing die maximaal aansluit bij uw behoefte en die van de eindklant.
  • Uw accountmanager neemt initiatief voor een trimestriële opvolging aan de hand van concrete cijfers en zorgt voor een efficiënte opvolging op maat.